Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OPERAMORE

  1. Siedziba sklepu płytowego Operamore, znajdującego się pod adresem www.operamore.pl oraz www.paniedobryjakchleb.pl mieści się w Skierniewicach przy ulicy Miedniewickiej 27/15, KRS 0000856632, NIP 836 187 48 07, REGON 38693040600000
  1. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę i realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania, zaś dostarczane w ciągu 3-28 dni. 
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  3. Każde złożone przez Klienta zamówienie zostanie potwierdzone e-mailem z informacją o jego przyjęciu. UWAGA! Otrzymanie potwierdzenia nie jest jednoznaczne z informacją, że dany tytuł znajduje się aktualnie w sklepie. 
  4. W przypadku jakichkolwiek trudności z realizacją zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane jeśli będzie zawierało telefon odbiorcy, adres i adres poczty elektronicznej. W przypadku podejrzenia o podanie nieprawdziwych danych lub o nieuczciwe zamiary zamawiającego – Operamore zastrzega sobie prawo do nie wysyłania towaru.
  6. Liczba zamawianych egzemplarzy nie jest ograniczona.
  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
  8. Przy sprzedaży wysyłkowej sklep oferuje następujące formy płatności:
    – za pobraniem 
    – przelewem na konto:  

Operamore Sp. Z o.o.mBank
83 1140 2004 0000 3502 8047 5676
(przesyłka będzie wysłana gdy pieniądze wpłyną na konto bankowe Operamore)

– płatność on-line

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w
zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

  1. Zakupu / odbioru zamówionych płyt można dokonać bezpośrednio po uprzednim umówieniu.
  2. Każdy klient otrzymuje od nas dowód zakupu.
  3. Faktury VAT wystawiane są po zaznaczeniu przez Klienta takiego życzenia na formularzu zamówienia. Złożenie takiej deklaracji upoważnia Operamore Sp. Z o.o.  do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
  4. Złożone zamówienie może być anulowane drogą mailową (info@paniedobryjakchleb.pl); bądź też telefoniczną. Anulować można tylko takie zamówienia, które nie są w trakcie realizacji.
  5. Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002 r. „O ochronie praw konsumenta” –Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony produkt nie był używany a jego stan techniczny nie został w najmniejszy nawet sposób naruszony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód wpłaty lub fakturę. Operamore gwarantuje zwrot wartości towaru, zaś pieniądze zostaną przelane na konto bankowe bądź wysłane przekazem pocztowym. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Klient ponosi również koszt odesłania towaru.
  6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.” 
  7. W przypadku reklamacji wadliwego towaru prosimy o przesłanie go (jako list polecony) do sklepu płytowego na adres: Operamore Sp. Z o.o. 96-100 Skierniewice ul. Miedniewicka 27/15. Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem pocztowym. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn towar nie będzie mógł być wymieniony, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaproponuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada ewidentne wady techniczne.
  8. Towar, opakowany w specjalną folię (a w przypadku płyt winylowych dodatkowo wzmacniany sporą ilością tektury) jest wysyłany za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka priorytetowa. Koszt przesyłki podany jest na podstronie sprzedaży.
  9. Towar za granicę wysyłamy w formie przesyłek lotniczych Poczty Polskiej – po otrzymaniu pieniędzy przesłanych na adres sklepu lub potwierdzeniu wpłaty na konto firmowe. Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi paczki i kraju przeznaczenia.
  10. Zgodnie z Art. 24 ust.1 ustawy o ochronie danych osobowych, dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych Operamore Sp z o.o. wyłącznie w celach realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom.
  11. W sprawach nie uregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
  12. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Operamore jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.